himlen är oskyldigt blå

En ny dag tar fart och jag har varit vaken jätte länge även fast klockan bara är 10:13.
Hade svårt att sova igår, varför vet jag inte. Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa absolut heartbreak lista,
tänker på tiden som varit och hur jobbigt det var att sluta nian. Hur jobbigt det kommer bli att börja ettan.
Jag ska få en NY klass med NYA människor. Jag är rädd att inte passa in. Fast det kommer jag kanske göra eller jag vet inte.
Nu ska jag snart ta tåget till hässleholm. Dock har jag inga pengar så kan inte ta en shoppingtur så idag blir det in dit sen hem direkt efter besöket på ungdomsmottagnigen.

Snart är det malmöfestivalen och jag längtar så mina öron blir blå eller nej det gör jag inte men jag vill verkligen lyssna på teddybears sthlm. AWESOME. !
Jag vill tillbaka till siesta och träffa allt trevligt folk igen. ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0