5/8

godmorgon

Idag är det den 5 augusti och det betyder att idag fyller min bror 17 år. Grattis till han !
Det betyder även att jag fyller år om en månad och 15 dagar.

Idag ska de verkligen inte hända så mycket utan jag ska vara hemma med min söta hund.
Mest för att jag har saknat honom riktigt mycket. Sedan ska jag nog kolla på någon film innan träningen.
Har ju inte tränat alls när jag har varit i orust men de var nog bra för annars
hade jag nog varit helt död när skolan börjar, eller inte. ! ha-ha 
....

Kunde verkligen inte sova igår låg uppe riktigt länge och bara tänkte och kom fram till ett och annat.
På något vis känns det helt rätt att säga att jag inte vill vara kompis med dig med på något annat vis
känns det helt hemskt och jag ångrar att jag sa något.
Vi har kanske växt ifrån varandra eller något?
Du har i alla fall inte brytt dig och det visar kanske att du också ville detta, eller ?
Det känns även hemskt att jag sa det för du har funnits där alla gånger annars  du har varit där
och brytt dig. Tack för tiden men de var kanske meningen att den skulle vara över nu.

....

Nu blir det kanske frukost om jag orkar gå ner och göra någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0