något sånt här.

Nu tänker jag snart gå och lägga mig för att imorgon försöka vara i skolan utan att bli för trött. För efter skolan ska jag hem städa snabbt som satan sen in till stan med EMMS ! yes girls day i town. ! hahah eller något.
Efter jag skrev mitt förra inlägg här på bloggen så vände allt och jag blev jätte glad.
på träningen hittade jag en tjugo och det gjorde verkligen min dag. En dålig sak är att jag failade på nationella och att jag hundra blåsor i munnen. INTE OKEJ !
Ja nu har jag precis skrivit klart mitt svenska arbete så nu ska jag lägga mig i min sköna säng som bara står där och väntar på mig ! känner nästan hur den ropar på mig. Eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0