så många valmöjligheter.

ja, har varit på gymnasiemässan, snackat med folk och så. Jag har hittat fler ställen där jag kan tänka mig själv gå.
Textil är nog de som ligger högst upp just nu. Sen kommer Linnéskolan, Hts och frisör skolor. Ja en massa jag är helt LOST. Så sjukt jävla svårt. !
AHHAHAHHAH :@
pratade även med Eva vår studievägledare. Så jag ska prata med henne imorgon igen om en tid så vi kan prata ännu mer om gymnasie. Jag behöver all information jag kan få. Jag vill inte gå på en linje där jag känner mig helt rastlös eller att jag känner att jag blir skoltrött efter en termin,. Det vill jag verkligen inte. Så därför vill jag mycket frisör, design, textil och så

varför är de här så svårt :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0