klockan är alldels för mycket

Klockan är ett nu, jag måste städa och kolla lite PB innan jag hittar på något med frida vilket jag hoppas att jag gör. Ja kvällen igår var lyckad. nästa helg är de björket och sen ska man ju kolla på THIS IS IT med flickorna och vem längtar inte mer än jag :P?
ja denna helgen kommer att vara bra också
fredes blev de idol med mamma & pappa och det var trevligt igår var de idrottsfest och idag hoppas jag att det blir frida och ska städa idag och de behövs verkligen. Finns inget bättre än när man är igång med städningen och när de blir klart. De jobbiga är att börja. :O
funderar på att lägga mig tidigt idag ska ju upp tidigt imon och sömn de behöver jag om jag ska vara i lund hela dan imon.
kommer kännas konstigt att evelina inte är med men stoffe och rasmus är ju där (:

Saknar dig evelina, <3

lovade precis att göra om hans blogg. kan ju bli kul, eller vad säger ni? (:
hahha xd

En bild från igår (: -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0