kladdmuffins,. MUMS :D

Nu är de tisdag och det är svin kallt ute. YES, vintern är nära. längtar faktiskt väldigt mycket efter snön och korta dagar med solsken. När man måste sitta inomhus och dricka té för att bli varm eller kolla på film och bara längta till sommaren. Det är de ända jag gör. LÄNGTAR. Det är en bra känsla. Inget som sårar eller så. Det bara é så.

Nu snart ska jag nog ta moppen till skolan. Jag funderar på de faktiskt eller så går jag men de är så kallt så de vore skönt om man kom fram snabbt. MOPPEN <3 MIG. hahah xd den går jätte sakta och jag vill trimma den  !
AHHAHHA :@ Idag ska jag iallafall köra till träningen om de inte blir för halt. Ska ha med mig kakor. Tror de blir kladdmuffins. Hämtar nog upp emma på vägen. hihihi min moppeskakar-xd Min bror har kört sönder den och fast den är riktigt snygg tycker jag iaf.


Efter träningen ska jag faktiskt plugga. Har biologi prov på torsdag tror jag :S Har tyskaprov idag och Engelska nästa vecka plus att jag måste göra svenska tror jag får sitta med de i helgen. GÄÄÄSSSP. Har ju inte matcher mer ju. Funderar på att sluta skriva nu för detta blev mycket text. INGEN kommer orka läsa de men  I DON`T CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0