Gymnasie ?! o_O renovering :@

Var på mässa idag om gymnasie val, ja det gick ju som de gick. Efter den mässan hade jag lite kött på benen och kände att jag behövde gallra lite av de jag hade samlat på mig eftersom vi ska åka in där ikväll igen. Så jag tog bort några linjer som jag visste jag skulle tröttna på och hamnade med 6 stycken eller 7 stycken kvar. Så nu ska vi in och prata med de olika personerna för skolorna och få ännu mera kött på benen. Känner att detta kommer kanske lösa sig trots allt. Jag är väldigt kritisk till mina betyg dock men får lägga på en rem och fixa detta nu.!  

När vi kommer hem från gymnasiemässan så ska vi montera ner bordet och så att ännu en del av vår renovering kan gå framåt. ! Ja jag vet att jag kommer vara sur och arg för att den jävla renoveringen aldrig blir klar men vet ni? det är jag redan och hoppas allt redan hade varit gjort för då hade jag sluppit dela rum med min bror, inte för att vi gör de just nu men vi kommer få göra de. Fast om man tänker i från den ljusa sidan så kommer de säkert bli skit snyggt.

Tack för mig hoppas ni andra har en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0