godnatt eller något.

sitter och funderar på livets allvarligheter.
Har fixat med helgen så nu har jag att göra hela helgen, SHIT :O
jag glömde en sak, måste kolla matcher och sånt shit nu !
SKIT i de nu. Idag har jag faktiskt varit hos min lilla jakob.
det var mysigt vi kollade på tv jag älskar gossip girl och när han vill kolla på de blir de bara ännu bättre. (:
ja, annars har jag faktiskt tränat fotboll på kvällen,. det var jättre trevligt fast sjukt jobbigt att träna inomhus.


just nu så känns de som har livet kommer svika mig, har så mycket att göra att jag någon gång nu snart kommer stanna upp och känna att jag inte har tid till något längre. Fotboll,dans, konfirman"ledare", lucia, läxor, skolan, kompisar, JAKOB. jag känner redan nu att jag kanske har tagit på mig lite för mycket. Men jag ska klara detta och jag ska klara av de snyggt. Ska få bra betyg kommer in på skolan jag vill gå på samtidigt som jag vill kunna göra de saker jag tycker är roligt utan att känna mig tvingad.
okej, läxor är kanske inte de roligaste men de är inte så att jag sitter och tvingar mig själv att göra de. Jag måste, det är mitt ansvar. Det är även mitt ansvar att se till så jag är utvilad att jag kanske inte sitter vid datan så mycket utan att jag spenderar mer tid till att göra just mina läxor. ! torsdag och lördag kommer vara mina läxdagar denna veckan det har jag redan nu bestämt förutom att jag ska på barnkalas hos en kompis lillebror.
Fast man måste ju ta pauser.
förändring är något jag börjar bli van vid nu. Vi renoverar, och en massa nya intryck när man ska leta skolor. På något sätt så letar jag djupare in bland mina känslor och hittar de obetydliga känslor om vad JAG vill. Kanske inte obetydliga men de som jag aldrig riktigt har tänkt på innan. Ja, jag är en väldigt självständig person som oftas gör precis som jag vill men vem faller inte för grupptrycket ibland? Människan är inte gjord att klara av alla lägen. Man måste stanna upp och ta lite luft. När man flyger egenom tid och rum, tänka på vad man själv vill och inte vad någon annan vill. Nu börjar jag bli väldigt sömnig och tror att jag ska gå och lägga mig. Jag tror de är 1% som läser detta.

bloggen jag älskar dig. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0