fredag och som jag längtat. ! :)

det blev inte att jag skrev något på bloggen igår mådde riktigt dåligt. Jag sov bort hela dagen. Det kändes bättre när klockan började närma sig tolv. Somnade runt halv två - två inatt för att jag hade sovit hela dagen från halv fyra till nio. verkligen bra kämpat. Men nu vet ni varför jag inte skrev,.
men igår så började dagen med att vi var på linné skolan och lyssnade på Magnus samelsson, eller vad han heter. Vi lyssnade även på en gubbe från göteborg. Om droger, idrott och träning i allmänheten. Ja, de var väldigt intressant. Sen åkte vi hem till lilla T, med buss och hade idrott som var jätte rolig. Ja hade biologi prov och sedan svenska och de gick sådär på provet men svenska va trevlig med filippa.

Idag är de fredag. Ska till skolan om fem minuter. Vill egentligen vara hemma för jag har ont i magen och känner mig fortfarande väldigt förvirrad. Ajaa. Får kämpa och om jag inte mår bra får jag väl promenera hem igen. Ohhyes. Ja. Efter skolan ska jag städa och fixa lite på mitt rum och sedan ska jag nog va med flickorna och vi kommer att kolla på IDOL. Åhh, ja. Erik ska gå vidare och tove och calle och niklas. ! :d
Kommer sääkert ett video-inlägg ikväll och jag vet att ni tycker om de. MOHAHHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0