dans och plugg.

Ja dansen var skit rolig, lärde oss lite nytt och tränade på lite detaljer. Gick bra faktiskt. Längtar riktigt mycket till nästan gång. Måste påminna mig själv om lappen om kläderna. att jag aldrig kommer ihåg de :O
Även fast de är onsdag så är de snart helg och de gör mig väldigt lycklig.

Hade .N.P. i svenska idag. Gick sådär men annars var de kul de första tio minutrarna satt jag och tänkte på att min kladdmuffin var god xd Ajaa, klara nog de rätt bra. Ska försöka på biologi provet imon känner att jag kommer misslyckas, men vi får se. Bara jag klara G är de bra.

Imon ska vi på drogdag i hässleholm men de får ni veta mer om då. !
Ha det bra, pusspåer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0