dagen har varit lång.

ja dagen har var hektisk. Har inte hunnit blogga så mycket och jag tycker att de har blivit sämre med de nu ett tag. Jag har då varit i skolan det var ganska kul. Har varit jätte trött och så. Imon ska vi på bio. det kommer säkert också bli skit eller man får ju hoppas på de. Efter skolan kolla jag på film och efter de så gick jag hem och åt lite snabbt sen tog jag och två andra bussen in till stan för vi skulle dansa. Det gick faktiskt skit bra på dansen. Förutom att jag och en annan stötte ihop hela tiden för våra plaseringar suger. hahah xd Ajaa så är de. Nu har jag pluggat en massa glosor och de var faktiskt roligt.
hörs imon puss (A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0