Valet ska göras snart

Ska ner och prata med syv snart om mina val.
men vafan vill jag göra ? O_o Såklart vill jag kollar frisör och textil
men ger de inte bättre utbildning om man går något som t.ex. Samhälle eller natur m.m.
De måste ju göra de. Men jag vet inte om jag orkar plugga stenhårt i 3 år till?
Funderar även på bygg. Jag vet de låter konstigt men jag tycker de är kul.
Jag vet inte vad jag vill och jag vet inte om mina betyg vill som jag. Inte tillräckligt höga.
Det gör mig väldigt arg att veta att jag kanske inte kommer in på den linjen och jag gör
ändå allt vad jag kan ändå går de inte. Känner mig verkligen som en trög blondin.



VAD VILL JAG?????

Kommentarer
Postat av: TEKNIK!

bästa linjen_TEKNIK!

2009-11-09 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0