sönda, och julmarknad

Julen är nära, nu är de julmarknad men denna julmarknaden kommer vara lite annorlunda för min del. Jag ska stå på scenen och jag ska sjunga med 9 andra luciakandidater efter att de har sagt vem som har blivit lucia. Jag vågar inte hoppas att de blir jag så jag hoppas ist att de inte blir jag. Då kan jag ju inte bli mer än glad.
Vi ska även sälja lite kakor och sånt gott med vår klass jag vet inte alls vad pepparkakorna ska kosta så jag lägger de bara i påsare. Ska nog gå och duscha och fixa till mig lite för om en timme måste jag börja med påsarna.

sitter faktiskt och lyssnar på en riktigt bra låt som gör att jag bara vill sitta kvar och lyssna på musik hela dagen. Fast de är söndag och jag ska vara i byn och efter de ska jag till dansen och just nu vill jag inte alls dit även fast det är sista gången på ett tag. Jag får väl ta och gå dit iaf.

Hade de jätte trevligt med emma och jennie igår.
tack för de flickor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0