regn urrrk !

hejsan svejsan, hektisk dag, tycker mest att jag har sprungit runt. Skrivit prov och varit allmänt seg. Tyska prov och NP i svenska. Gick faktiskt skit bra, hoppas på bra betyg. Annars idag har jag faktiskt försökt sälja saffran, gick inte jätte bra. hmppf. Rätt trött på de. Sedan sprang vi snabbt som attan till luciaövningen och sedan sprang jag hem i några minuter och fixade till mig innan jag rusade till tåget, åkte in till hässleholm kollade dans show sedan så åkte vi hem och jag gick hem för att ta de lugnt i några få minuter.

resultatet av dagen: ont i fötterna, trött och allmänt förvirrad.

ja, regnet fortsätter ösa ner de är verkligen inget som uppskattas. Kan inte bara snön lägga sig och solen komma fram en stund. De hade varit riktigt mysigt. Inget mer regn jag är trött på de nu. Fast regn kan ju vara bra också men de tänker jag inte ta upp nu för jag är super trött och stavar helt crazy. Så jag vill sova för morgon dagen kommer även vara hektisk hoppas att jag kan släppa allt när jag väl kommer in på björket, för jag känner att morgon dagen kommer vara MIN dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0