plugg, idag igen.

känns tragiskt att sitta här inne och vara varm när man vet att så många människor sitter där ute och fryser.
Regnet slår mot fönstret och vindarna viner, just nu vill jag verkligen bara krypa ner under mitt ännu varmare täcke och bara ligga och sova men något man måste göra är läxor. Tyska prov imon, gick verkligen inte bra på tekniken idag så jag ska göra en frivillig uppg för att höja mig. Kan de inte bara sluta blåsa. Jag vill ha sommar värme och härliga nätter. Inte regn och blåst och höst kyla. Det är okej med vinter kyla, långa mysiga nätter inomhus med någon man tycker om. Kanske är de hösten som är värst när allt blåser bort. Nog om vädret .

dansade idag och de gick dåligt, Har ju inte varit där på as lång tid så kunde inte så mycket de var bara sluta men de är frustrerande när man inte kan. Får dansa mycket här hemma.
Skolan var helt okej, svenskan satt man och prata med erik hela lektionen och de gillar vi.

Kommer att vara en hektisk dag imon får springa från ställe till ställe, är ju nästan aldrig hemma längre egentligen vill man sova ut och bara vara hemma men när man väl sitter hemma vill man bara ut.
Helgen kommer säkert bli en sådan, på fredag är de björket, kan bli roligt men även riktigt tråkigt. På lördag ska man hjälpa till och städa för snart ska jag flytta hem igen ska även på öppet hus. Söndag ska man baka och efter det blir de dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0