hihi

tjenis,

min dag har varit helt okej. Hade faktiskt en bra dag i skolan. UTAN huvudvärk och de är framsteg. Har fått tillbaka min huvudvärk igen. Funderar stark på att åka till sukhuset och få de undersökt. Eller något sånt.
Har nästan planerna för helgen helt klara och de känns skönt. Hoppas på en fredag med Jennie och Emma.

Ja, om man går djupare in på vad jag egentligen vill är de kanske att köpa ett par fina skor och göra om på mitt rum. Det skulle vara helt underbart nu. Eller kanske skaffa egen lägenhet de hade varit hur roligt som hellst. Ja, har nästan full koll på vad jag ska gå för gymnasie. Blir textil och konfektion eller Samhäll på linnea. Ska på öppet hus imon sedan ska jag åka in någon dag och vara med en hel dag för att se på vilket sätt man jobbar. Det kan bli riktigt roligt.
Fast samtidigt är tekniskan är väldigt bra skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0