är uppe i lägenheten.

Japp nu sitter man här i mormor och morfars lägenhet. (Y) great.
Har faktiskt de ganska trevligt.


Har kollat på KÖRSLAGET.
Ola gick vidare och de var bra för hans kör är och kommer alltid vara bäst.


Ja just nu sitter mamma och pappa och kollar på film som jag också ska kolla på snart om jag inte fastnar vid datan. För de gör jag ju väldigt lätt. Ska upp tidigt imon För min bror ska spela cup i hästveda ska dock inte följa med men ska jobba en stund där hemma. Sen blir de till att plugga en stund. Sen blir de till att dansa och som jag har längtat efter att få dansa igen. De var skit länge sen och de tar. Har missat två gånger på show dansen och jag måste lära mig allt de nästa gång. Får se hur de blir med de. Ska väl inte skriva så mycket mer just nu men om en liten stund så kommer lite information om Mr.Hemlig och kanske lite känslosnack, de vill ni väl inte missa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0