090507

godmorgon folket,, kolla man ut genom fönstret ser man de tråkigaste vädret ever. tror de kommer regna idag. Då blir de inne gympa (vollyboll) jag hatar de. Solen kom fram.
igår så vann barca WHIIIOOOHH. eller det blev ju ett - ett men efter som de var mål på borta plan vann barca. så nu är de  barca - Man U champions league finlen :)
Idag ska jag till skolan och hänga med mina kompisar. det possetiva är att de snart är fredag och helg :)
måset verkligen sova ut. funderar på att ta ut min komptimme imon på morgonen de hade varit grymt skönt.
Efter skolan ska jag spela match på lund, kulkulkul :) fick bestämma mat idag så vi ska äta räk/pasta sallad. ska bli mumsigt. hihihi. OHH HAPPY DAY.

Snart  är det bara en vecka kvar tills jag ska konfirmera mig och jag måste verkligen ringa mina gudföräldrar problemet är att jag inte vågar. hahah xp sååå feeg ! hahah xp


Kommentarer
Postat av: Marcus

Men volleyboll är ju det roligaste man kan göra på gympan, tillsammans med badminton. :O

2009-05-07 @ 14:31:49
URL: http://malabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0