Tyskaplugg and i like it. (:

Satt och drack té pluggade tyska. Gick verkligen jätte bra. Har faktiskt börjat tänka på orden jag skriver så att de blir rätt gramatik eftersom det är jätte mycket gramatik i skolan nu. Har även fått en tillsägelse från min lärare att jag inte sätter punkt och stor bokstav utan jag bara skriver. Här på bloggen är en miljon stavfel? haha, sitter och skrattar när jag läser inläggen. Nu har jag en paus från pluggandet för att min hjärna ska hämta ny energi och kunna lagra de jag har lärt mig. Idag har jag även boulat ( stavas ) för klassen med Filippa, Christoffer och Henrik. Mitt SO arbete kommer bli helt färdigt imorgon när jag lämnar in de.
Skolan idag var helt okej. Det känns som detta är de sista två veckorna av hårt slit sen de sista två veckorna är de bara att chilla.


Vill gärna ha förslag på något roligt jag ska skriva om så ni tycker det blir mer intressant att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0