tjosan hejsan

Dagen idag har varit ganska dampig.
Började med att jag var sjukt trött ville verkligen inte till skolan, När man går till skolan flyger de massa pollen in i min näsa och sånt, ! Så jag nyser typ hela dan och har haft sjukt ont i mitt huvud. Efter skolan kämpa man vidare och gick hem till Josefin  med frida.  Så gick vi ner till Ica och köpte kakor och bullar och cider så gick vi ut i skogen och tog kort.
tack för en bra dag ;) Sen när man kom hem skulle man plugga men la mig i sängen med svullna ögon och somnade. Sen när man vakna fick man värsta attacken och började gråta. Jag hade verkligen ont precis överallt. Alla ni som har pollenallergi kan förstå mig halsen kliar och ögon kliar och huvudet gör on och näsan rinner ! BAJS på detta. Nu ska jag stänga datan för jag känner framgång i pluggandet. :) Engelska prov imon (Y) Svenska prov på onsdag. :) ska göra labben också (Y) bajs på detta. <3

13 jobbiga dagar kvar :)

Klasskampen på ONSDAG jag behöver verkligen låna militär byxor av någon ?? !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0