tankar.

Mamma jag vill hellst inte att du läser snälla respektera min vilja. för jag vill inte ha frågor på detta sen.....




Jag är inte stark verkligen inte jag har ingen
stark själ ingen mur att skydda mig bakom.
Jag är hjälplös, rädd, verkligen inga bra
känslor. Detta var inte bara mitt fel och jag
ville inte anmäla, jag blev tvingad.
Jag ville inte att du skulle få skit även fast
du fick de. Jag kan inte hjälpa detta längre.
Det är bortom min kontroll. Mina känslor,
tankar spelar ingen roll längre, Jag kan
ingenting göra. Jag skulle vilja spola tillbaka
tiden och vägra följa med till polisen.
Jag skulle verkligen vilja de. Vad ska jag
göra när de känns som jag står ensam
kvar. Åter igen är det jag som får skiten för precis
allt. Detta är inte bara mitt fel, jag och mina
vänner har gjort lika mycket fel som dig.
De vet vi. Ingen kommer nog aldrig kunna
förstår hur jag känner mig i detta läget.
Denna människa som har haft så stor inverkan
i mitt liv. Denna människan som har varit
en stor klippa som verkligen har hjälpt mig.
Finns inte där längre. Ni som verkligen inte
vet sanningen bakom detta behöver inte
lägga sig i säga dumma kommentarer
och massa annat för ni behöver verkligen all
fakta innan ni får göra de. Lite till av detta och
jag sluta att försöka orka mig genom dagarna i
mitt liv. Då tar det slut. Så lägg er inte i förhelvete.
Jag vill ha min frihet precis som ni. Jag vill
känna mig älskad precis som ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0