nervös så jag nästan spricker.

Hejhopp idag är de tyska prov hur ska detta gå :S? inte bra hoppas på G iaf.
vakna kanske för en timme sen och jag har fixat mig har bara håret kvar
men man ska aldrig borsta de eller platta de när de är blött.
Sitter och dricker té. Förvånad?
haha, om man dricker en kopp grönt té om dagen så minskar man sin risk
att få bröstcancer med 68%. Jag vill inte ha bröstcancer och pluset är att JAG ÄLSKAR
GRÖNT T`È de finn verkligen inget som är godare.
Ska snart ta min tredje spruta mot livmoderhalscancer. Jag är glad att jag har gjort
de för typ hela min släkt har haft de. :S nej men många har fått de.
Jag ville inte dö av de :oo



Kan skriva lite om igårkväll. Kolla på melodifestivelen igår :) härligt att Iceland, Sweden och FInland. Gick vidare hejar på oss i norden på torsdag så sjunger Danmark så alla svenska medborgare,finska och islänningar. NU RÖSTAR vi vidare DANMARK. Sen kan vi har värsta pakten i finalen. haha xp
tyckte faktikst om Sveriges låt för engångs skull. Jätte bra och hennes klänning var sjukt snygg ! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0