månda morgon.

Jag vet jag vet. Jag har varit jävligt dålig på att blogga under förra veckan och kommer antaligen bli lika dant halva denna veckan jag har massa saker jag måste göra. så idag ska jag sätta mig och skriva en berätelse. (Y) och så ska jag plugga till engelska provet och om jag hinner ska jag skriva en labbraport. ska inte vara sjukt en ända gång under hela nia och ska ha 100% koncentration på skolan hela tiden. kompisar/data/fotboll kommer gå i andra hand. Fast datan sitter jag nästan alltid vi på morgonen så kommer alltid bli ett litet inlägg här, :)

Sitter och funderar lite så smått. Varför får SMÅ barn CANCER?? det är verkligen inte rätt. Jag tycker att alla som kan ska skänka pengar till barncancer fonden så att man kan stoppa detta. Själv känner jag en liten flicka som heter moa som har just cancer och henne kan ni läsa om på moahenriksson.blogg.se. tycker verkligen att ni ska ta er en titt. Sen har jag även fått reda på att varje dag får 100 personer reda på att dom har cancer är inte de hemskt? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0