livet suger ibland.

Godmorgon, vädret är inte så där jätte fint menmen man får gå till skolan ändå. PILKTEN KALLAR xp.
Jag mår inte alls bra förtillf'älet. Känner mig jätte trött, jag blir lätt jätte irriterad på små saker. Jag Känner
inte alls mig lika glad som jag borde vara. Det är min konfirmation om två dagar så idag ska mamma
och alice locka alice löshår, vilket jag tycker är de viktigaste idag. Jag har även fotbollsträning.
Känner inte mig lika glad för fotbollen som jag var innan när jag kunde skita i läxan för att åka på träning eller att jag inte gjorde en läxa över helg för jag skulle spela match. Innan tog jag liksom skolan i andra hand.
Fotbollen är skit roliga egentligen och jag har världens bästa lagkamrater. Det är bara de att jag känner verkligen att jag inte är lika bra längre. Jag känner att jag suger helt ärligt. Ingenting fungerar längre, så sur blir jag på mig själv.
AHHAAA :@
Idag är nog en dålig dag.
VI har gympa :/ ska fråga jojo och vi kan fråga stefan ifall vi får hitta på en dans istället.


Har precis ätit min frukost, Grönt té och en macka. Var inte så jätte sugen på macka men man måste ju äta något iallafall. Jag blir oftast såhär på mina dåliga dagar att jag klagar på allt jag blir sur. Jag är trött. ! VIll egentligen inte
alls gå till skolan utan bara ligga hemma under mitt varma täcke. Jag måste iaf packa gympa kläderna snart och de blir väl mjukis byxor och tjock tröja. Jag vill inte ut i skogen och vandra runder idag, KÄNNER inte för de. Första dagen på tvp en vecka som jag har vaknat med huvudvärk. Då betyder de att jag har varit stressad. Jag hatar de !  Gjorde faktiskt klart min HK igår jag gör inte MVG uppg,. för jag vet att jag inte kommer klara de och har verkligen inte tid eftersom de ska va inlämning idag. Ska göra min svenska bokuppg. klar idag (: sen plugga man ju på första världs kriget i med josefin så jag kan de nu ska bara plugga in årtal och datum. Ska även städa mitt rum idag och åka in till stan imon med frida (:
byxor och så ska jag kanske köpa lösnaglar. :)nu började de dunka riktigt hårt i huvudet så ska gå i från datan,
hadebrapusspuss,<33


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag måste nog göra klart mitt HK-häfte ikväll. :P

2009-05-14 @ 20:12:22
URL: http://malabi.se
Postat av: #8

Du suger inte alls, du är duktig! :) <3

2009-05-17 @ 10:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0