kvällen är här igen :)

Hemma från LTUn nu C: ganska skönt ska hoppa in i duschen och njuta av lite varmt vatten :) Jag kan säga att jag kommer sakna LTU gänget grymt mycket. Ni har vekligen varit jätte roliga att lära känna. Tack så jätte mycket för denna tiden och hoppas vi möts i framtiden :) Fotbollen är som roligast när man spelar med nya människor. När man lär sig av sina medspelare och lära sig av sina misstag när man vågar göra fel för att sedan nästa gång göra rätt, jag är kär i fotbollen, känner att jag vill sjunga i duschen men de kanske inte är så bra eftersom min bror har en kompis hemma. längtar sjukt mycket till onsdag då blir de chillldill hela dagen :D NO school ! haa de riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0