han som fick mitt hjärta att sluta slå för en minut.

är det sant att man alltid kommer att komma ihåg sin första kärlek?
är det sant att man aldrig kommer glömma den?
Jag kommer alltid komma ihåg min första kärlek, 6 underbar månader.
6 månader av bråk&kärlek. Vi tog oss igenom allt ! Jag älskade han av hela
mitt hjärta. Han var mitt liv mitt allt. Med han kunde man prata om allt och
trots allt som hände förlät jag han för allt för ett år och två dagar sen va värsta
dagen i mitt liv, ett samtal som jag aldrig kommer glömma men vi tog oss igenom
det och fortsatte som inget hade hänt. När jag tänker efter nu skulle jag dumpat dig
direkt men jag älskade dig. När du flytta var första gången jag verkligen bölade  för en kille har
nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. jag är fortfarande ung men jag kommer aldrig
glömma de vi hade tillsammans. Du lovade mig evig kärlek men jag tror inte
det finns något som heter föralltid. det var nog inte äkta kärlek men jag var allt kär och
jag vet att kärleken kommer och går men varje gång den kommer tänker jag på dig.
det är som jag inte vill släppa taget om dig som jag alltid vill att du ska vara vid min sida,
du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0