godmorgon måndag

Hejhej,
idag ska man till skolan den eviga skolan men det är bara 5 veckor kvar nu och jag ska plugga och sattsa på resten av proven måste verkligen höja mig nästa termin. Efter skolan idag blir det sista LTU träningen verkligen inte roligt. Eller det ska ju bli roligt att träna men inte att det är den sista.
Jag har även fått reda på massa saker som har gjort mig jätte ledsen och jag vill verkligen inte personen som sagt de illa men de andra som kanske fattar vad detta handlar om kan ju komma och prata med mig om det för jag tänker inte fortsätta med att veta att ni inte vill ha mig i laget eller att ni inte tycker om mig. Sit för att snacka bakom min rygg kom till mig och säg de så kan vi lösa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0