förlåtförlåt..

Förlåt att jag inte skrev något inlägg igår men jag hade verkligen inte tid.
kan berätta lite vad jag gjorde, (;
Först på morgonen gick man upp as tidigt för man skulle till soptippen.
och städa. Sedan åkte man hem tog en snabb dusch på med smink och
kläder sedan bar de av till Hässleholm för att kolla på dansshow.
ni som dansade ni var verkligen as duktiga. Stackars Felicia som skada
handen.
Sen åkte man hem satt en stund vid datan sen skulle man ut och träffa
becka och då blev allt cp för jag hittade inte henne. Sen var allt damp.
Så jag gick rundor i hela tyringe och leta. När jag gick och letade träffade
jag massor av folk. Johan "Hasse". snacka med han en stund innan
jag gick vidare. Sen hittade jag Byberg och han fick hjälpa mig leta och
sen när man hitta becka så åt man popcorn i mängder sen gick man
ut :) hihi kulkulkul (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0