Ett tack till mamma och pappa (a)

Idag åkte man till Danmark med mamma och pappa. Tog båten över och hade jätte trevligt. Sen gick vi runder lite i staden även fast allt var stängt så var de mysigt. Pappa och mamma köpte det de skulle ha sedan åkte vi båten till sverige. När vi var framme så åkte vi till Skopunkten och egentligten skulle jag bara få ett par skor till konfirmationen men man fick tre par. Blev mycket nöjd bilder kommer sen.  När man kollat färdigt på skor åkte man till Väla. Köpte en bikini, två klänningar, en rosett och en BH.
När vi kom hem så började jag städa mitt rum en tog jag tag i min garderob och det blev fintfintfint.
nu har jag precis ätit och tänker sitta vid datan en stund :)

pusspåer,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0