:)

kommit hem från skolan, sammanfattning av dagen: konstig.
Började med SLÖJD, alltid lika rolig men jag var sjukt trött och kunde verkligen inte koncentrera mig så fick en dextrosål(stavas) av oskar, tacktack för att du alltid ger mig en bra start på tisdagarna. du är guld värd. Efter slöjden gick jag och oskar och tog en kaffe, så länge sen, men så gott :) Jag får bjuda han nästa tisdag tror jag C:
Anna och jag bestämde att vi ska till stan på fredag :) Wiiehow
Efter slöjden satt man och kolla på film på kemin så nu kan jag de mesta som man ska veta. Sedan jobba jag med michelle när vi skulle svara på massa frågor gick nog bra :)
sedan rulla bara dagen på hände inget spc. Gick till min sjugymnast vid kvart i tre var där till tio över gick hem chilla lite medans man kolla house, nu sitter man här. hoppas alla andra har haft en bra dag för de har jag C:


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag hade en jätteseg skoldag, men fick sticka hem på elevens val för att kunna göra arbetet hemma. :> Sen sov jag mellan 16 och 18,30, nyss har jag käkat och nu har jag tänkt läsa Vargbröder 5. :D



Hehu!

2009-05-05 @ 19:03:16
URL: http://malabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0