bra&dåligt.

Har haft värsta pms hela dan, förlåt. jag är cp förlåt alla för idag, ska aldrig mer ända nu sitter jag med mag ont och inga vänner kvar typ. skällde  ut min bästavän idag för att en kille en mycket speciell kille har skickat sms till henne, hallå de är han jag ska vara sur på. Jag fick damp på mina vänner för att dom lämna mig men vrf gick jag inte efter dom?. Jag känner mig dum elak, konstig vill egentligen gråta men jag orkar inte för resten av kvällen blev underbar. tack evelina, tacktacktacktack, och alla ni andra ett stort tack till er, <3
har helt ärligt fått känslor för den här speciella killen men vafan, jag vill inte ha de., jag vill verkligen inte..
nu börjar jag snart gråta och får säkert en pms attack till måste köpa tabletter för de btw finns de?


Kommentarer
Postat av: ;D

Det finns pmstabletter ;)

2009-05-24 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0