beroende

När jag har tråkigt bloggar jag hela tiden, inte för att jag skriver allt i samma inlägg utan jag måste skriv typ 3000 ;) hahah jag är så jävla trög. Jag kan säga att just nu så känner jag mig lite extra fjollig och ska snart ner och äta godis och dricka hallondricka och kolla på film för att det är så jävla kul :) och ikväll ska min broder på björket och jag kan säga att han ska slå sitt rekord från förra björket, 12 flickor, ni tjejer som ser detta dissa rasmus nordin för min skull. Han har även gjort blonda slingor i sitt underbara hår ;) det blev mycket najs. Skulle pluggat ikväll men jag orkar verkligen inte göra det.


Ett litet stycke till linnea :)
du kan andas ut för den saken kommer inte va lika dödlig om den kommer till sverige så ta de lugnt gumman :)


nu ska vi gå ner i vikt :) OHYES; :) skoja xp så dessperata är vi inte. xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0