beautiful day.<3

Nu har man kommit hem och ska snart börja plugga lite smått för mig själv. det blir tyska och ska börja skriva svenska saken. Sen när man kommer hem så ska hon hjälpa mig göra färdigt SOn och börja på HKn. tack mamma,älskar dig<3

Idag har man varit i skolan väldigt trevligt älskar vår klass (: blir snart grillkväll hos sofi (lärare), Hajk och klassKampen.
Allt kommer bli så jävla roligt. Hatar att vi bara har ett år kvar tilsammans.
6c2, 7c2, 8a1, 9a1, forever, big love <3
vi byta namn för vår biträdande rektor bestämde de. Jätte skoj, (Y) eller inte,!
Nu ska jag nog ner och göra chokladpudding och tée och lägga mig i sängen med all läxan :)

Har påbörjat min solning idag. Ska sola idag och på fredag sen ska jag sola veckan efter de så nu är de första gången jag kommer sola så pass mycket men jag vill ha färg när vi åker till turkiet så jag snabbt kan bli sjukt brun sen vill jag ha lite färg till konfirmationen som är på lördag. Då kommer släkten och några kompisar I think :) så ska man få lite paket och så :) hopaps att allt kommer lösa sig med mitt löshår för annars får jag damp gånger 5., haha

ha en bra dag,<33
pusspåer.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0