090506

godmorgon,
Idag är de onsdag för dom som inte de. Idag blir det ingen skola för idag ska jag, Rasmus, Pontus
jobba på min pappas jobb och samla ihop pengar till Opration dagsverk. För er som inte vet vad
det är så kan jag säga att vår skola har ingått i en grej där vi en gång om året samlar in pengar
till barn från .t.ex. bolivia eller afghanistan för att hjälpa dom få en bra skol gång. Under denna dagen
arbetar vi en dag på ett företag eller hemma eller på något annat sätt. Sen ger vi 100 - 150 kr eller mer
till skolan. (vi ska få 150 kr av ett företag och 100 kr hemifrån.). Så jag tycker faktiskt att det ska bli
väldigt roligt att få komma bort från skolan. Även fast vi bara ska städa men ändå.
Skriver mer när jag kommer hem. Pusspåmunnen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0