090501

Heeej välkommen första maj&månadspengen ;) hahaha xp
hade verkligen jätte trevligt igår tack för det underbara människor :)
det blev först att jag och josefin gick ut med min lilla älskling prinsen (hund)
han badade och stänkte ner oss men det var helt okej och sjukt roligt.
josefin satt och åt massa löv och sånt såg as roligt ut, min lilla skogsmulle :)
efter det blev det hem så ringde frida och blev skit sur på josefin för hon
trodde lilla josefin ljög, frida kom iaf också hit sen helt plöstligt, så kom EVELINA
och MATILDA också, Shitt vad kul, älskpälskar er mest,<3
Sen åt man smörgåstråta och gick ner till åparken kom på att man va törstig gick
upp till hemköp och vi har verkligen bevisat att vi kan ha grymt kul utan dricka,
shitt ewe vi är så bäst (=.. Asg på hemköp. sen gick vi ner och kolla brasan och
träffade johan och massa annat folk efter det gick vi hem till rebecka :)
tack för en trevlig dag :)

Idag hoppas jag på att hitta på något med mina älsklingar men först måste jag städa mitt underbar rum men det går på en timme. ska först ner och äta frukost och fixa mig C: blir nog samma kläder som igårkväll för jag hittar inget annat ;)<3

haaadeenice,<3
pusspårumpan,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0