tisdag-avslutningsveckan

jag har haft en liten blogg torka och det är hemskt för jag har inte vetat vad jag ska skriva. Kan ju börja med att säga att jag saknar min josefin alm. bästavännen är i Bulgarien och latar sig och raggar säkert killar. ( skulle inte förvåna mig) hahah. xp
Idag ska jag klippa mig. Slutar inte alls sent idag typ vid halv ett eller tidigare. Helt okej med de. Ska kolla på fotbollsmatchen mellan lärarna och eleverna vinner inte eleverna denna gången har dom förlorat alla de gånger jag har kollat iaf. haha xp
Ikväll har min bror även bal. Måste säga att han kommer nog vara väldigt snygg. han ska också klippa sig idag.
Vi i vår klass ska väl städa. och så sen blir det hamburgare till mat i skolan. har inte mått så bra de senaste dagarna så är inte så jätte sugen på de men hoppas de blir gott. :)
<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0