dancing in the moonlight

Har blivit så jävla dålig på att blogga nuförtiden.
denna veckan har varit rätt chill och kommer sluta ännu bättre idag ska jag ut och handla mat sen ska jag packa och efter de så ska jag somna tidigt för imon ska vi ha vattenkrig sen ska vi ut och hajka med klassen kameran åker med, (: jag kan säga att under den senaste veckan har vi kommit varandra närmare och är som en stor familj. Älskar min klass (: hahah



  • Pizza och promenad i måndes, härligt väder och god mat de tycker vi om.
  • var på typ två lektioner sen hjälpte vi Dan (idrottslärare) med små ungarna så de blev mest steeeek i solen. HÄRLIGT!
  • Onsdag idag har jag varit på en lektion mindre om man säger så har jobbat massa med teatershowen och den blev lyckad. tack teatergruppen ni är underbara.
  • torsdag: Vattenkrig sen bär de av på vandring(hajk) med klassen ska tälta och kommer hem på fredag.
  • fredag: kommer hem från hajken och då är vi lediga får väl hitta på något SKÖJ med josefin alm.
Kan lika gärna berätta om sista veckan också (


  • Måndag: SKÅNESDJURPARK, sen stannar man kvar och syr,
  • Tisdag: blir massa chilldill städa skåp och sånt (:
  • Onsdag är de avslutning.

Nu kommer vi till de tråkiga Henrik åker bort denna helgen så han träffar man inte på en månad. !
Jag kommer sakna massa människor när jag åker till Turkiet, !
Jag kommer sakna min klass en massa.<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0