22:25

har tråkigt så tänkte att jag kanske kunde blogga lite. Jaa, idag har jag cyklat typ 4 mil med josefin och evelina. Det var faktiskt mycket trevligt och välidigt jobbigt men de lönade sig de känner man. Efter vi hade cyklat så hämtade vi badkläderna och slängde oss i josefins pool :) Så tyckte jag de blev för kallt så vi gick in och kollade på en film i typ 20-30 min sen stack jag hem och åt och efter de drog jag på en ansiktsmask och satte fötterna i ett fotbad. :) duschade faktiskt också. Det var mycket skönt. sov hos evelina igår och de tog på krafterna må jag säga ikväll ska jag inte vara uppe lika länge men de blir ett tag till iaf :) imorgon ska jag på kalas hos mina kusiner som har fyllt år :)trevligttrevligt :) jaa nu har jag inget mer att skriva om så nu slutar jag pusspåer.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0