07:19

jaa för tidigt enligt mig men vaknade och kunde inte somna om så får gilla läget. idag ska man hitta på något med evelina förhoppningsvis :) ___________________________________________________________________________________ MICHAEL JACKSON. hur dog han egentligen.? hahaha. han dog av ett hjärtstopp men tidningarna har inget att skriva så dom skriver att han har blivit mördad. ÅHnej, såfall mördade han sig själv. Visst läkaren skrev ut en massa läkemedel till han men är de läkarens fel om michael sparar och tar alla på samma gång? :O så självmord? ja kanske. iallafall enligt mig! jag tycker om michaels musik jätte mycket och jag vet att de finns miljontals fans som avgudar han. Folk svimmade ju när dom såg han uppträda. Ändå anklagas han för att vara pedofil om han nu var de sowhat tyckte vi inte om han för hans musik? Sen att han färgade sig vit tycker jag bara är fel och fegt och dessutom fult! Han färgade sig vit för att han skulle bevisa något för de som hade mobbat han när han var liten men vad bevisar de egenligen? INGENTING enligt mig. Tycker bara de är fegt för han bevisar att mobbarna har taigt övertag! Sen att han opereade näsan visst han kanske tyckte de var skit snyggt men de gjorde inte jag iallafall. Konstgjord var han till slut ju! VISST hans musik är överbra men allt de här om michael i tidningarna ska de inte ta slut snart? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0