lala

dagen har faktiskt varit lite upp och ner,
började med att man va på mentorstiden, gick till tåget och åkte hela vägen in till den stora "staden" hässleholm.
Gick till jacobskolan och träffade en massa trevliga människor bland annat, ida. Sen åkte jag hela vägen hem till den lite större byn tyringe. Var på matten en stund sen gick jag Emma och Erik hem till mig åt lite glass sen gick vi tillbaka och var med på svenskan, lämnade mitt slöjdarbete.
har haft ont i huvudet halva dan sånt får man stå ut med.

Tränade på lucia sångerna med ingvar sen sjöng vi inför Lions, solo på mig och jag tyckte de gick bra.
imon blir de lucia i skolan och sedan lucia med lions hela dan (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0