jag är tillbaka!

Jajaa, har inte skrivit på länge. OJ! Nej men har inte varit sugen men nu är jag på G igen.! Hahah. Ja skolan var väl rolig och jag har verkligen haft kul nu de senaste dagarna skolan är otroligt rolig nu. Jag känenr att jag kommer klara av det här skolåret ganska bra iaf (: Ska kanske prata om något annat än skolan. Kärleken kanske. den kommer och den går och just nu hade den nog gått. så är de jag är fortfarande ung ! --- kan säga att det blir HÅKAN HELLSTRÖM ! jag längtar jätte mycket. ! <3 tror de är linnea, ewe och becka som följer med. (: tror de kommer bli hur kul som hellst ! . --- Några kläder har jag inte köpt på länge har inga pengar så de hade varit onödigt. fyller snart år och jag längtar jättejätte mycket ! DE kommer bli den bästa helgen i mitt liv ! Hoppas jag på iaf. --- nu ska jag sluta skriva. så hörs vi senare.! puss,<3

Kommentarer
Postat av: Bobo

Sup inte ner dig själv när du fyller år bara! :)

2009-08-24 @ 17:21:05
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0