-

ja, då börjar snart skolan och det är ju trevligt. Under sommaren nu har jag handlat en del kläder. Engligt mig behövdes de enligt min mamma så behövdes de inte ! har kanske handlat för mycket ska räkna på hur mkt jag har handlat på i slutet av sommaren eftersom jag sparar alla kvitton och ja de är rätt många. Ja, nu är de hlm festival och det kommer säkert bli roligt. (: Håkan hellström spelar som sagt i göteborg och jag vill verkligen dit men är tevksamma på mina föräldrar. min bror är iaf sexton nu och jag fyller femton om 1 månad och 15 dagar. jag längtar rätt mkt faktiskt. Ska börja dansa två olika danser nu och tränar fotboll de gör jag och så helgerna kommer vara fullproppade med saker nu i höst men de gillars stark nu ska jag bli stark. ahaha eller inte. nej men det är bra med träning :) Får inte glömma att släkten var här idag och det var skit trevligt faktiskt tack för de :) funderar på att göra om i bloggen lite :) hihih ! xd pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0