-

Ja idag har jag blekt slingor i mitt fina hår, har klippt mig också :) nu sitter jag och tar de lungt till håkan hellström. Han spelar på liseberg den 18/9 och jag vill dit och kolla de vill jag verkligen. har även varit och badat idag ! i sparrsjön det var riktigt mysigt andra dagen i rad jag och mamma och pappa har varit där uppe nu. får tälta där med kompisarna nästa sommar. hihii, nu ska jag nog rensa ur garderoben eller gör jag de imon. aahhaaa alla mina kläder :o det är sjukt vad man kan ha mycket kläder men hellre nytt en gammalt sen får man ju hitta de billiga sakerna. Får prata med mamma om en bilresa till ullared kanske (: det som jag måste köpa in är ett par höga jeans ett par söndriga och ett par eller fler par jeans thigts. det är de skönaste som finns. får kanske fixa en bättre garderob. Om vi ska prata om något hellt annat så ska jag nästa sommar hjälpa min pappa att bygga ett garage (stavas) så kanske jag kan flytta ut dit och det är ju härligt. Då får man lite mer privatliv. hahahah xd pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0