vackert väder,

lördag idag dåva, ska på konfa läger mycket kul. Hahah igår var det björket och det var as kalas kul. skojar inte. Hahaha. frida och jag vann karaoke tävlingen, 500 kr och ett par jeans på JC,. Vi fatta först inte att vi hade vunnit så vi stod och fatta ingenting han bara ni vann jag bara WHAT :oo ?  hahaha xp kul vart de iaf. Sedan hitta man ju världens sötaste kille men det såg nu as roligt ut för han var 400000 m lång och jag var typ 40 cm nej men Jag hade rätt hög klack på mina skor ändå fick jag stå på tå plus att han fick böja sig hahaha xp asg. nej nu kommer jag inte skriva mer fören imon.

Haaddee nice,
pusspågumpen,<3


Kommentarer
Postat av: feeeeede

det var lule du strula med :D Swooren @ bdb :d

2009-04-25 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0