ONSDAG

Kom och tänka på de kanske ska skriva lite om min dag,
haha vaknade imorse med fruktansvärd huvudvärk, gjorde
verkligen förfärligt ont. Så stannade hemma från skolan.
Men blev typ tvingad att gå på konfan. Vilket var ett mycket bra
val för man hade grymt roligt mycket skratt och roliga sångröster,
spc eriks som inte är rädd för att göra bort sig. han åker tyvär bort nu
vem ska man då prata med ;oo ?!! Panik.
Finns säkert någon annan som vill lyssna på mitt eviga tjat om livet,
vilket är fruktansvärt bra nu. Kärleken skiter jag i pallar inte bli kär
just nu, kanske om den rätta killen kommer så tror jag nog de ska gå
men inte annars. Är as glad för de mesta nuförtiden. glädje sprids, kom ihåg de.
kommer nog bli en hyfsad helg med mycke mys, sen kommer ju Rhode hit
och det är ju alltid roligt. Har gått väldigt lång tide sen vi sågs sist. mer info om
helgen får ni under helgens gång.

Kläder, mitt stora intresse, i vår ska man ha slitna jeans med någon fräsch t-shirt med olika färger och mönster inte för mörka färger .  Skor ett par låga tygskor också i färg hellst. Gillar man inte jeans ska man helt klart ha chinos ( finns i massa olika färger). ett par snygga brillz är alltid lika snyggt. Men vad vet jag, hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0