lördag kväll (:

Jaa, då var klockan redan tjugo över elva och jag har kommit hem från frida,
dagen har spenderats med Becka, josefin och frida,
gick först ner till josefin så fixade hon sig sedan så gick vi ner till tyrs hage
och kollade fotboll somtidigt som solen stekte våra ansikten och helt
plötsligt börjar det blåsa, jag bara WHAT :O som värdret kan förändras.
Ajaa, efter matchen gick vi hem till lilla mig så kollade vi på film eller en
liten bit av en film,. och massa saker på youtube, som t.ex. centralskolan. ASG !
Sen blev det att jag åt sen gick man hem till frida så kom vi på att vi skulle
göra en terorisera hemköp video, så vi gick till hemköp och töntade runt lite. faktiskt väldigt kul.
gick hem till frida så var man med jens,ludde och johan , mycket trevliga killar. :)
och nu är man hemma. hoppas alla andra har haft en trevlig lördag för de har jag :)


DAGENS + jag städade mitt rum
DAGENS - gjorde ingen matte,

Haaadddee nice.
pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0