090423

Hallåå hallå, torsdag. skolan idag var ganska nice. Blev massa tänkade, hahah. blir ingen träning ikväll p.g.a. min kraftiga huvudvärk och att jag ännu inte är riktigt frisk, var skit jobbigt idag på gympan att bara springa slingan. Fick as ont i halsen m.m sen har jag också varit hos en sjukgymnast som hjälpte mig med lite övningar som jag ska göra nu i 14 dagar sen ska jag dit igen och kanske få nya eller göra de övningar jag fick nu fast med tyngder ;) ohhyeess, imorgon är det BJÖRKET ! såååå kkkuuuulllll ! :)
Jag har kommit på att jag måste duscha ikväll för annars kan jag inte fixa håret imon så jag ska duscha om några timmar, dricka te och göra läxan, städa mitt rum ! hahahah mycket händer idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0