090417 godmorgon

sitter fortfarande hemma och idag ska jag kolla på tv, städa och göra SO, matte och svenska, kommer nog gå bra, ska fråga mammsen om hjälp så det ordnar nog sig. Jag har bestämt mig för att höja mina betyg, så det kommer bli mycket pluggande i framtiden så kanske inte blir lika många inlägg, men två om dan ska nog gå bra :)

Just nu kollar jag på hem till gården, som jag har börjat gilla nu när jag har varit sjuk så ofta sen blir det supernanny, som också är väldigt bra och lärorikt, efter de så blir det små i stora världen och efter det är de house. och efter det ska jag städa så blir det läxorna, eftersom jag inte kan va med någon idag.

hoppas alla får en underbar helg, för det ska jag ha även om jag måste va hemma,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0