090416

är hemma idag igen. Har precis kollat färdigt på vakna med the voice (: mycket trevligt där fick man höra en massa skvaller, som att blondinbella har varit otrogen mot sin kära nils och detta har katarina fått reda på av killen som hon har legat med, detta ryktet hittade blondinbella på mallis eftersom hon är där med sin pojkvän. Den nya sommar plågan SVENNE BANAN som ligger på thevoice.se är den nya sommarplågan, värt att lyssna på och dissa inte den efter första sekunden lyssna iaf tills första refrängen är slut.


ajaa, händer nog inte så mycket idag men jag känner att jag är på bättringsväg. Vilket jag tycker är toppen, har bara huvudvärk och en täppt näsa idag så ska snart ner och äta frukost och ta en treo. Sen blir det duschen, vilket behövs.


Mitt kära fotbolls lag RÖKE IF spelar idag sin första serie match detta året. Önskar dom ett stort lycka till.
hoppas ni vinner flickor.<3
Vi kom trea förra året och enligt våra tränare så sattsar vi på de detta året också, vårt lag var även med i tidningen idag. NORRA SKÅNE, alla borde titta och läsa lite. där står bl.a. .Anna Svensson har kommit tillbaka efter ett år i australien och att vi har fått tre nya spelare från perstorp,. Lina, camila och caroline. vilket vi tycker är trevligt.


Övrigt, solen skinner jag kan inte vara ute utan att jag måste ha mycket kläder på mig så jag skiter i att gå ut. Nöjer mig med att ligga och kolla på solen genom mitt fönster. Ska även försöka göra mitt SO:arbete ikväll. fast vi får nog se hur det blir med de. hahaa. xp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0