090414

Blev inte att jag gick till skolan idag, även fast jag skrev de igår, min kropp har helt enkelt för ont. just nu har jag treo i kroppen så min huvudvärk är borta just nu iaf :) Nyser och har ont i halsen det är sånt man får stå ut med när man är förkyld, detta är min 5 förkylning i år och då kan ni tänka er att det bara har gått 4 månader. ! Helt sjukt att jag är sjuk så ofta. Ajaa, blir väl att slappa idag, för jag har väldigt  svårt att koncentrera mig på något just nu iaf.

Haaddee nice,
pusspåer.<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ät apelsiner! :D Eller drick vatten med C-vitamins-brustabletter, det gör att du inte blir förkyld lika lätt! :DDD

2009-04-14 @ 20:26:13
URL: http://malabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0